Když nejste spokojeni s operátorem

Každý z nás vlastní telefon, který máme stále při sobě. Každý má jiného poskytovatele telefonních služeb a jiný tarif. Každý z nás je také se svým tarifem spokojen. Ale je tomu tak doopravdy? Někdy totiž můžeme být i nespokojeni, ale nemáme stále čas to změnit. Takže pak přivítáme obchodní telefonát z telefonní společnosti a rádi přijímáme nabídku změny. Někdy se ale stává, že poskytovatelé jsou si tak jisti svým zákazníkem, že usnou, tak zvaně na vavřínech a problém je na světě. Začínají ztrácet zákazníky, protože ti přecházejí k jiným telefonním společnostem.

Přemístěte své číslo jinam

Naštěstí je pro zákazníka velmi jednoduché i se svým telefonním číslem přejít k jinému poskytovateli. Mobilní operátoři do svého okruhu zákazníků rádi přivítají nového člena a poskytnou mu pohodlí v paušálních nebo předplacených tarifech, které zákazníkům vyhovují. Dokonce jim mohou nabídnout i tarif šitý na míru. Tarif, o kterém si rozhodne zákazník zcela sám. Jste-li nespokojeni s poskytovatelem, oznamte mu tuto skutečnost a přemístěte své telefonní číslo k jinému. Není to nic složitého.

Když nejste spokojeni s operátorem
Ohodnoťte příspěvek
tip-polstar-donut-kobliha.jpg